wtorek, 26 lipca 2016

Projekt u ZuZuli - Niebieski - Niebieska elegancja

Witajcie :)
Wraz z tym tygodniem rozpoczął się kolejny etap Projektu u ZuZuli. Tym razem na pazurkach uczestniczek oraz moich będzie królował właśnie niebieski kolorek :) Powiem szczerze, że bardzo ucieszyłam się, że w jednym tygodniu tematem będzie niebieski kolor, ponieważ to jeden z moich ulubionych kolorów :) Tak oto wyglądają moje pazurki w niebieskiej odsłonie :)



Wszystkie paznokcie oprócz środkowego i serdecznego zostały pomalowane na niebieski kolor. Bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego, gdyż świetnie wygląda na pazurkach, a także dość szybko zasycha po nałożeniu :)



Następnie paznokcie środkowy oraz serdeczny zostały pomalowane białym kolorkiem. Dodałam również kropeczki w kolorze srebrnym z błyszczącymi drobinkami i ciemno niebieskim. Serdeczny paznokieć dodatkowo udekorowałam kokardką ze srebrnych cyrkoni :)



A tak prezentuje się niebieskie zdobienie na obydwu dłoniach :)


Do wykonania tego zdobienia użyłam następujących lakierów:
  • Maybelline ColoRama 285
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Color Expert 51
  • Golden Rose Wow! 90

Oraz oczywiście cyrkoni. Mają one ok. 1,5-2 mm :)


Tak, pudełeczko ze Scooby Doo :P z dzieciństwa teraz przechowuje cyrkonie :D Jak Wam się podoba to zdobienie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz