czwartek, 21 lipca 2016

Neonowe kwiaty

Witajcie :)
Niedawno kupiłam cudowny jaskraworóżowy  lakier i wczoraj postanowiłam zrobić zdobienie z tym różowym bohaterem w roli głównej :) Jednakże postanowiłam dodać do mojego zdobienia kolorowanki, które robiłam po raz pierwszy :P Wcześniej używałam już stempla, ale tylko raz. Trochę się zraziłam do tej techniki, bo to pierwsze zdobienie wyszło jak zwykle wychodzą pierwsze stemple :P Nie przedłużając, tak oto wyglądają moje kolorowanki w kompozycji z jaskraworóżowym lakierem :)



Palec środkowy oraz serdeczny zostały ozdobione kolorowankami. Kwiaty zostały pomalowane na dwa różowe odcienie. Jeden z nich to taki brudny róż, drugi to wspomniany wcześniej lakier :) Przy kolorowankach rozmazałam trochę topem kontur.



Oprócz palca serdecznego i środkowego reszta paznokci została pomalowana na jaskraworóżowy lakier :)



A tak prezentują się obydwie dłonie :)


Do wykonania tego zdobienia użyłam oczywiście stempla oraz płytki  JQ-17 :)



A także lakierów:
  • Golden Rose Wow! 33 (mój ulubieniec)
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Paris 27
  • Wibo Extreme Nails 34 



 Co sądzicie o tej kompozycji? :) Czekam na Wasze komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz