piątek, 2 września 2016

Różowa kompozycja

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić różowe zdobienie :) W roli głównej rzecz jasna różowy kolor w kilku odcieniach. Muszę się przyznać, iż bardzo polubiłam robić kolorowanki, pomimo że są one pracochłonne :) Zdobienie jest bardzo urocze i dziewczęce. Nie przedłużając, tak o oto prezentuje się moje różowe mani:


Kolorowanki  powstały na paznokciach serdecznym oraz kciuku :) Środkowy paznokieć pomalowałam jasnoróżowym lakierem i dodałam dwie perełki. Pozostałe paznokcie zostały pomalowane na ciemnoróżowy kolorek :)




Obie dłonie:


Kolorowanki pochodzą z płytki JQ-07 :) A oto zdjęcie niniejszej płytki:


Aby wykonać takie zdobienie potrzebowałam oprócz odpowiednich lakierów, także różowych perełek i stempelka :) Lakiery, których użyłam to:
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Color Expert 12
  • Golden Rose Color Expert 17
  • Golden Rose Wow! 16
  • Golden Rose Wow! 33
  • Wibo Extreme Nails 34


A Wy co sądzicie o moim zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz