czwartek, 29 września 2016

Śliwkowe daszki

Witajcie :)
Jesień ewidentnie kojarzy mi się z owocami, tymi typowo jesiennymi :) Mam tutaj na myśli jabłka, gruszki i śliwki :) Mam to szczęście, że w moim sadzie rosną takie właśnie drzewa owocowe. Właśnie dlatego postanowiłam stworzyć zdobienie inspirowane kolorem śliwek :) A tak wygląda mój manicure:




Śliwkowy kolorek zyskały pazurki serdeczny, środkowy oraz kciuk :) Dodatkowo postanowiłam przyozdobić je srebrną tasiemką, tworząc daszki. Tak więc, na serdecznym palcu i kciuku daszki są pojedyncze, a środkowy posiada trzy daszki tworzące ciekawy wzór :) Na ręce prawej również zrobiłam srebrne daszki, jednakże nieco inny wzór jest widoczny na serdecznym palcu. Do powstałego daszka nie dodawałam pozostałych tak, jak w przypadku palca środkowego u lewej ręki, lecz przedłużyłam tasiemką istniejący wzorek (będzie to widoczne na zdjęciach obu rąk) :)


Następnie pozostałe paznokcie pomalowałam dwiema cienkimi warstwami białego lakieru i zanurzyłam je w białym, połyskującym zielonawymi drobinkami, brokacie :)


Tasiemki bardzo ładnie wyglądają na pazurkach, ale ich aplikacja jest niestety uciążliwa. Jednak zdobienie w całości bardzo przyjemnie wygląda :) A obie ręce wyglądają tak:



Wykonanie takiego zdobienia jest proste, ale naklejanie tasiemek może trochę wyprowadzić nas z cierpliwości :P Użyłam:
  • Golden Rose Wow! 62
  • Wibo Garden 6
  • sypkiego brokatu w białym kolorze
  • srebrnej tasiemki do zdobień


 Jak Wam się podoba takie połączenie? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz