czwartek, 13 października 2016

Bordowe róże

Witajcie :)
Każda kobieta kocha kwiaty, to oczywiste :) Moimi ulubionymi kwiatami są bordowe róże. Z tego powodu chcę Wam przedstawić zdobienie, które zostało stworzone z miłości do pięknych klasycznych róż :) A oto i moje różane pazurki :)


Różyczki zagościły na pazurkach środkowym oraz wskazującym :) Tło do róż stanowi jasny lakier w połączeniu z trzema białymi paseczkami, które wykonałam przy pomocy "dobrze współpracującej" tasiemki. Listki róż postanowiłam namalować czarnym lakierem.


Pozostałe paznokcie pomalowałam prześlicznym bordowym lakierem z błyszczącymi drobinkami :)


Całe zdobienie cudownie się prezentuje :) A tak wygląda mój manicure na obydwu dłoniach:



Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam następujących lakierów:
  • Golden Rose Wow! 57
  • Golden Rose Wow! 94
  • Golden Rose Paris 103
  • Wibo 1 Coat Manicure 15
  • Wibo Extreme Nails 25
  • Wibo Extreme Nails 34


Co myślicie na temat tego zdobienia? :) Jakie kwiaty Wy najbardziej lubicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz