czwartek, 1 grudnia 2016

Andrzejkowo-mikołajkowa czerwień

Witajcie :)
Za oknem śnieg daje znać, że zbliżają się powoli Święta :D Nie wiem jak Wy, ale ja już z początkiem grudnia czuję tę magię Świąt :D Dzisiejszy post poświęciłam pięknemu zdobieniu Andrzejkowo-mikołajkowemu :) Zobaczcie same :)


Ostatnie zdobienie z kobaltowym kolorkiem bardzo mi się spodobało i tak postanowiłam zrobić coś podobnego, tyle że z wykorzystaniem czerwieni :) Pazurki pomalowałam czerwonym lakierem i nałożyłam na nie top ze srebrnym brokatem.


Na paznokieć u palca serdecznego oprócz białego lakieru dałam ten sam top oraz cyrkonie w kolorach czerwonym i srebrnym :)


Powstałe zdobienie w pełni mnie zadowoliło :) Ciepła czerwień oraz drobinki brokatu nadają zdobieniu świątecznego charakteru :) A tak wyglądają moje obie dłonie :)



Wykonanie takiego zdobienia jest proste, wystarczą trzy lakiery, cyrkonie i trochę cierpliwości przy ich naklejaniu :) Użyłam:
  • Golden Rose Color Expert 25
  • Wibo Extreme Nails 25 (cóż za zbieg okoliczności :P)
  • Classics Charming 47
  • cyrkonie czerwone i srebrne




Jak się Wam podoba taka Andrzejkowo-mikołajkowa odsłona? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz