sobota, 17 grudnia 2016

Pada śnieg!

Witajcie :)
Okres przedświąteczny kojarzy mi się ze śniegiem i czerwonym kolorem :) W tym zdobieniu postanowiłam połączyć ze sobą oba te elementy, tworząc, takie oto zdobienie:



Wszystkie pazurki pomalowałam czerwonym lakierem. Następnie na paznokcie u palca środkowego i wskazującego nałożyłam brokatowy czerwony lakier.


Całość zdobienia dopełniły naklejki wodne w kształcie śnieżynek w kompozycji z białymi kropeczkami i cyrkoniami :)


Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił :) Zdobienie bardzo pasuje do przedświątecznej atmosfery :D
A teraz obie dłonie :)



Wykonanie takiego zdobienia jest proste. Użyłam:
  • Golden Rose Color Expert 25
  • Dewi (tutaj nie mogę znaleźć numeru)
  • Wibo Extreme Nails 25
  • naklejki wodne śnieżynki
  • srebrne cyrkonie


Jak podoba się Wam moje zdobienie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz