sobota, 28 stycznia 2017

Fiolet zimą

Witajcie :)
W ten mroźny sobotni poranek, chcę Wam przedstawić moje najnowsze zdobienie :) W roli głównej fiolet i biel, takie połączenie jakiegoś kolorku z bielą bardzo mi się podoba :) Ciekawe, co Wy o tym sądzicie? :) Zapraszam do oglądania :)


Pazurki u palca małego, środkowego i wskazującego pomalowałam ciemnofioletowym lakierem :)



Następnie pozostałe pazurki pomalowałam białym lakierem i nałożyłam srebrny brokatowy top oraz srebrne ćwieki i hologramy, a także fioletowe cyrkonie :) Na pazurku serdecznym cyrkonie ułożone zostały jedna za drugą wzdłuż krawędzi paznokcia :) Zaś na kciuku u nasady paznokcia, tworząc efektowną kompozycję :)


Całość ślicznie wygląda :) A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego manicure potrzebowałam:
  • Golden Rose Color Expert 41
  • Wibo Garden 6
  • Classics Charming 47
  • srebrne ćwieki w dwóch rozmiarach
  • srebrny hologram plastry miodu
  • fioletowe cyrkonie 

Jak się Wam podoba takie połączenie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz