piątek, 28 kwietnia 2017

Promocje Rossmanna

Witajcie :)
Na wstępie chcę Was bardzo przeprosić za moją nieobecność. W Święta Wielkanocne i w weekend po nich dużo się działo w moim życiu :) Razem z Narzeczonym zorganizowaliśmy spotkanie dla naszych rodziców :D Na szczęście wszystko się udało :)

Pokażę Wam w tym poście produkty, które zakupiłam na promocji -49% w Rossmannie :) A także rzeczy zakupione w Hebe i ozdoby do stylizacji paznokci :) Zapraszam do oglądania :)






Na początku zacznę od produktów zakupionych w drogerii Rossmann :)


Zakupiłam tam widoczne na zdjęciu trzy pomadki ochronne, top coat  i cztery lakiery do paznokci z Wibo, matową pomadkę w odcieniu ciemnego brudnego różu, podkład, płyn do płukania jamy ustnej i gąbeczki do nakładania podkładu :)

W Hebe kupiłam korektor w płynie, dwa szampony i perfum :)


Produkty do zdobienia paznokci  pochodzą ze stacjonarnego sklepu z Częstochowy (hologramy) oraz ze sklepu internetowego EdBeauty :)


Produkty do twarzy 
 

  • Podkład matujący Eveline Ideal Cover Full HD z pompką- odcień Ivory 201, cena po promocji ok. 12 zł
  • Kolektor w płynie z Ingrid 10- wcześniej nie używałam kolektorów, ten bardzo ładnie kryje moje wory pod oczami :) ok. 10 zł
  • Gąbeczki do nakładania podkładu- cena 5 zł
Produkty do ust



  • Pomadki ochronne z AA i Isany- pierwszą z nich używam obecnie i jest w porządku jestem ciekawa pozostałych dwóch, zwłaszcza tej z Isany, gdyż ma ona delikatnie barwić usta na różowy odcień :) cena za wszystkie trzy poniżej 9 zł
  • Pomadka matowa z Wibo Million Dolar Lips nr 6- już użyta przeze mnie kilkakrotnie :) jest dosyć trwała i ma piękny kolor ciemno-brudno-różowy :D
Produkty do paznokci


Zaczynając od lewej strony:
  • nr 15 
  • nr 19
  • Top Iron Hard 
  • nr 05
  • nr 04
  •  Trzy pędzelki do zdobień różnej długości włosia- cena 7,90 

  • Ćwieki opalizujące białe i czarne- cena 2,50 za woreczek
  • Hologramy- cena 1 zł za opakowanie 
 Inne

Szampon z Ziaji jedynie łagodzi podrażnienia po łupieżu. Jest to jedyny produkt z Ziaji, który nie spełnił moich oczekiwań. Kupiłam go pierwszy raz i już więcej nie kupię. Zaś co do szamponu z Garniera nie mam zastrzeżeń, często go kupuję :)


Moje ulubione perfumy :D Zapach piękny i słodki  :) Cena w Hebe 36 zł (tego zapachu niestety nie upolowałam na promocji i zazwyczaj kupuję go w Biedronce za 20 zł, jednak ostatnio nie widziałam C-Thru w Biedronce : ( )


 Płyn do płukania jamy ustnej- również zakupiony w promocji za ok. 8 zł :)

A Wy, co zakupiłyście na promocjach, tych z Rossmanna i w innych drogeriach? :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz