sobota, 5 sierpnia 2017

Egzotyczne palemki

Witajcie :)
Wakacje trwają w najlepsze, a ja przychodzę do Was z kolejną propozycją na letni manicure :) W roli głównej palemki :) Zapraszam do oglądania :)


Postanowiłam zmienić zdjęcie, które będzie wyświetlane jako pierwsze, to tak na marginesie :D Palemki namalowałam na paznokciach u palców serdecznego i kciuka, po wcześniejszym zrobieniu trójkolorowego gradientu: pomarańczowo-biało-różowego. Nie jestem do końca zadowolona z takiego połączenia... Wygląda ono jakoś dziwnie, zwłaszcza na prawej ręce, na której dodatkowo przejście kolorów nie wyszło :( Zobaczycie to na zdjęciach, gdzie pokazuję obie ręce.



Jednak palemki rekompensują nieudany gradient :) Wyszły mi nad wyraz poprawnie :) Dzięki temu kompozycja wygląda całkiem, całkiem :P



Na paznokciu środkowego palca dodałam trochę złota :) Resztę pomalowałam różowym lakierem :) U drugiej ręki, zamiast różu użyłam pomarańczu :)


Ogólnie zdobienie wygląda poprawnie :) Jestem jedynie zniesmaczona tym gradientem :) A teraz obie dłonie :)



Do wykonania zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Wow! 34 i 37
  • Life 16
  • Dewi 10
  • Wibo Extreme Nails 25 i 34

Lubicie wakacyjne zdobienia z palemkami? :) Dajcie znać, co sądzicie o tym zdobieniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz