sobota, 30 września 2017

Niby marmur

Witajcie :)
Dzisiaj przedstawię Wam moje pierwsze marmurkowe zdobienie :) Od dawna ten motyw chodził mi po głowie, wreszcie postanowiłam zrobić go na swoich pazurkach :) Na wstępie, chcę powiedzieć, że marmurek wyszedł nie do końca tak, jak sobie go wyobrażałam- stąd tytuł posta :P Swoją drogą może macie doświadczenie z robieniem tego motywu? Zapraszam do oglądania mojego marmurka :)


Marmurek postanowiłam zrobić na paznokciach u palców środkowego i serdecznego :) Paznokcie pomalowałam dwukrotnie białym lakierem, następnie na mokrą warstwę białego lakieru zaczęłam nakładać odcienie szarości z połączenia bieli i czerni :) Następnie w miejsca, gdzie szarość była ciemniejsza dodałam troszkę czerni :)


 
Myślę, że mój biały lakier miał zbyt gęstą konsystencję, co uniemożliwiło wtopienie się kolorów. Tak wygląda powstały marmurek :)


Pozostałe paznokcie pomalowałam zielonkawo-ciemnomiętowym lakierem, który dodatkowo mieni się pod kątem padania światła :)


A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Eveline miniMax 955
  • Lovely Classic 25
  • Wibo Extreme Nails 34

Co sądzicie o moim marmurku? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz