sobota, 21 października 2017

Moje pierwsze hybrydy

Witajcie :)
Przedstawię Wam dzisiaj moje pierwsze zdobienie wykonane metodą hybrydową :) Zapraszam serdecznie do czytania :)


Na początku zacznę od lampy :) Lampę do utwardzania posiadałam już od sierpnia- mój Narzeczony podarował mi ją jako imieninowy prezent, sam ją wybierał :) Lampa 48W z sensorem ruchu. Ma trzy stopnie utwardzania: 10, 30 i 60 sekund :)


Do pełni szczęścia brakowało mi tylko, albo aż :P pozostałych produktów do manicure hybrydowego, które to zamówiłam całkiem niedawno na Allegro :) Zestaw, który kupiłam zawierał lakiery z 3 NeoNail, bazę i top oraz inne już nieoryginalne produkty: aceton, cleaner, waciki bezpyłowe, pilnik, blok polerski, patyczki, primer, a także różne ozdóbki i efekty syrenki oraz lustra :) Dodatkowo zamówiłam oliwkę i top no wipe :)
A oto kolorki, jakie wybrałam:
  • Red Lipstick 4689
  • Acapulco 4801
  • Playa Bonita 4814

A teraz pokażę Wam mój pierwszy manicure hybrydowy :) Postawiłam na czerwień :) Lakier pokrył już po pierwszej warstwie, jednak dla pełnego koloru użyłam dwóch cieniutkich warstw. Na początku zmatowiłam płytkę paznokcia, przemyłam cleanerem, potem nałożyłam primer, następnie bazę, 2 warstwy koloru, top :)
Wszystko utwardzałam po 40 sekund :)



Na dwóch pazurkach dodałam efekt lustra w złotym kolorku :) Po dwóch warstwach koloru, nałożyłam to no wipe i na nim powstał efekt lustra, potem nałożyłam zwykły top :)


A teraz obie ręce :)



Co sądzicie o moim pierwszym manicure hybrydowym? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz