wtorek, 9 sierpnia 2016

Kolorowe neonki

Witajcie :)
Jak Wam mijają wakacje? Muszę przyznać, że mi bardzo szybko... Dlatego postanowiłam trochę zaszaleć, żeby jakoś zniwelować ten nieubłagany upływ czasu. W tym celu na moich pazurkach zagościły jaskrawe barwy :) Zapraszam do oglądania :)





 Każdy paznokieć został pomalowany na inny kolor. Na palcu środkowym lewej ręki postanowiłam dodać motyw kwiatowy :) 




Podobny wzór neonowych kwiatuszków z odrobinką srebrnego koloru znalazł się również na ręce prawej,tyle że przyozdobiony został paznokieć serdeczny :) Będzie to widoczne na zdjęciach obu dłoni poniżej :) 




Zdobienie to nie było pracochłonne, do jego wykonania użyłam następujących lakierów:
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Wow! 90
  • Golden Rose Wow! 33
  • Eveline miniMax 073
  • Lovely Exotic Color 1
  • Pablo Color 13 30 

Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o tym zdobieniu? Czy również lubicie takie jaskrawe kolorki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz