sobota, 27 sierpnia 2016

Motylem jestem!

Witajcie :)
Dzisiejszy post będzie dotyczył zdobienia, które zmalowałam sobie na swoje imieniny :D Postanowiłam wykorzystać w końcu mój przecudny piaskowy lakier w kolorze fioletowym ze złotymi drobinkami :) Powiem Wam, że do tej pory tylko raz malowałam nim pazurki i to jeszcze na samym początku, gdy został zakupiony. Ale w końcu się doczekał na swoje kilka dni :D Zapraszam do oglądania :)



Co do tego ślicznego piasku, to muszę przyznać, że przecudnie mieni się w słońcu :) Tym lakierem pomalowałam palec wskazujący oraz mały. Dodatkowo paznokieć środkowy został ozdobiony naklejkami, a pozostałe pomalowane na lawendowy kolorek i udekorowane złotymi ćwiekami :) 




Nadszedł czas na prezentację obu rąk :)



Aby wykonać takie zdobienie potrzebowałam:
  • Golden Rose Color Expert 66
  • Wibo WOW Glamour Sand 5
  • złotych ćwieków
  • naklejek wodnych

Co sądzicie o takim zdobieniu? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz