poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Weselny klimat

Witajcie :)
W minioną sobotę gościłam na weselu mojej kuzynki :) Oprócz wyboru fryzury, sukienki, butów, torebki oraz biżuterii nie mogło oczywiście zabraknąć odpowiedniego manicure :) Postanowiłam odejść od klasycznego pomalowania paznokci i stworzyć jakieś ciekawe zdobienie. Tak oto na moich pazurkach powstało niniejsze zdobienie:


Do klasycznej czerwieni postanowiłam dodać stroje ślubne, które wyglądają naprawdę uroczo :)




Na palcu środkowym wykonałam strój Pana Młodego, wykorzystując, oprócz odpowiednich barw lakierów, srebrne cyrkonie tworzące muchę oraz bulion imitujący guziki koszuli :) Natomiast palec serdeczny wydał mi się odpowiednim miejscem dla sukienki Pani Młodej, z oczywistej przyczyny :D W kompozycji z białym lakierem, stanowiącym podkład dla sukni został połączony lakier brokatowy w kolorze srebrnym i top z brokatem, co idealnie pasowało do białej sukni :) Niestety nie widać tego na zdjęciach... :( Całość została ozdobiona cyrkonią i perełkami, które zostały ozdobą szyjną :)


A teraz czas na przedstawienie obu dłoni :)




Użyłam do jego wykonania:
  • Golden Rose Expert Color 02
  • Life Nail Lacquer Trendy Colour 20
  • Wibo Extreme Nails 34
  • Wibo diamonds are foever 03
  • Classics Charming 47
  • 12 perełek najmniejszego rozmiaru i 2 troszkę większe
  • cyrkonie
  • bulion


Zdobienie to było pracochłonne, ale myślę, że było warto dla takiego efektu :) Co o nim sądzicie? :) Czekam na Wasze opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz