niedziela, 2 października 2016

Wspomnienie lata

Witajcie :)
Początek października jest końcem moich wakacji. W tym roku zaczynam I rok studiów magisterskich :) Poprzednie lata bardzo szybko mi zleciały i zapewne te dwa następne, które są przede mną, również miną w mgnieniu oka :) Ostatnie wakacyjne zdobienie łączy w sobie wspomnienie lata z jesienną, lecz ciepłą kolorystyką :) Zapraszam do oglądania :)



W tym zdobieniu postawiłam na nutkę pastelowej pomarańczy i odcień jasnego karmelu :) Licząc od lewej strony, trzy pierwsze pazurki pomalowałam na wspomniany wcześniej pomarańczowy kolor. Paznokieć u małego palca pokryłam brokatowym topem z Wibo ( którego, jak pewnie zauważyłyście, dosyć często używam :D ). Następnie na pazurkach serdecznym o środkowym dodałam kwitowe stempelki :) Wzorek pochodzi z płytki JQ-17. Środki kwiatuszków przyozdabiają złote ćwieki :)



Ostatnie dwa paznokcie pomalowałam jasnokarmelkowym kolorkiem i pokryłam tym samym topem, którego użyłam na małym palcu :)



Całość ślicznie wygląda :) A teraz obie ręce :) (Kwiatek u prawej ręki niestety trochę się rozmazał :( )




Aby wykonać to zdobienie niezbędnymi są:
  • Golden Rose Wow! 94
  • Wibo seasonal Hits 04
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Wibo Extreme Nails 34
  • złote ćwieki najmniejszy rozmiar
  • stempel i płytka


Co myślicie o tym zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz