środa, 16 listopada 2016

Biało-szara kompozycja

Witajcie :)
U większości z Was zapewne  leży ten mięciutki, biały puch. Pierwszy śnieg zainspirował mnie do stworzenia poniższego zdobienia. Mój manicure łączy w sobie biel śniegu oraz szarość listopada, gdyż według mnie, kolor szary najbardziej pasuje do miesiąca listopada :) Zapraszam do oglądania :)


Białym lakierem zostały pomalowane (licząc od lewej strony) trzy ostatnie pazurki. Na środkowym postanowiłam dodać opalizujące cyrkonie i bulion w kolorze srebrnym. Bulion dodałam w puste miejsca, gdzie cyrkonie się nie stykały oraz trzy kuleczki na najbardziej wysuniętą cyrkonię :) Powstały z ozdób wzór daje efekt eleganckiej biżuterii :)


Pazurki pozostałe pomalowałam szarym kolorem i dodałam na nie top ze złotymi drobinkami :) Na prawej ręce zmieniłam nieco koncepcję (zobaczycie to na zdjęciu obu rąk).


Efekt końcowy bardzo mi się spodobał :) Zdobienie jest eleganckie i ładnie się komponuje :) Jednak muszę Wam powiedzieć, że nie przetrwało ono długo, gdyż już następnego dnia po pomalowaniu pazurków kuleczki bulionu w większości poodpadały co już nie wyglądało zbyt estetycznie. A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Wibo Extreme Nails 25
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Rimmel 60 seconds 803
  • cyrkonie opalizujące
  • srebrny bulion


Lubicie śnieg? :) Co myślicie o takim połączeniu? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz