sobota, 31 grudnia 2016

Noc sylwestrowa

Witajcie :)
Dzisiaj ostatni dzień roku 2016 :) Zapewne wiele z Was wybiera się na zabawę sylwestrową, bądź organizuje własne domówki :) Ja Sylwestra obchodzę w swoim domu :) Oczywiście musiałam zrobić jakieś sylwestrowe zdobienie :) Zapraszam do oglądania :)


Tym razem postawiłam na subtelny, dziewczęcy róż w złotym towarzystwie :) Pazurki u palców wskazującego i serdecznego pomalowałam jasnym, pudrowym lakierem. Dodatkowo na serdecznym pazurku dodałam złote ćwieki i srebrną cyrkonię w środku, tworzące kokardkę :) Zaś paznokieć środkowy pomalowałam brudnoróżowym lakierem :)



Pozostałe pazurki pomalowałam złotym lakierem i nałożyłam brokatowy złociutki top :)


Całość wygląda bardzo przyjemnie :) Na ręce prawej zmieniłam kolejność malowania pazurków, co będzie widoczne na poniższych zdjęciach :)



Zamiast kokardki na małym paznokciu dodałam trzy ćwieki w złotym kolorze :) Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Golden Rose Color Expert 12
  • Golden Rose Paris 27
  • Life 16
  • Dewi L032
  • złote ćwieki
  • cyrkonia srebrna

Dajcie znać jak podoba się Wam moje zdobienie :)

Korzystając z okazji chciałabym Wam jeszcze pokazać bardzo fajne gadżety, dzięki którym możecie zrobić śmieszne zdjęcia, takie jak w FotoBudce :) 

Ich wykonanie jest bardzo proste :) Wystarczy znaleźć w Internecie gotowe szablony, wydrukować je, wyciąć i przykleić do nich patyczek od szaszłyków :) Ja niektóre jeszcze przyozdabiałam, dodając cyrkonie, czy naklejając jakieś inne dodatki :)






A teraz kilka kompozycji :) Zarówno dla pań, jak i panów :)





 Moim zdaniem to bardzo fajny pomysł na śmieszne zdjęcia :) Idealne na imprezy :D Co o tym sądzicie? :)

Chcę Wam ponad to życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2017! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz