poniedziałek, 5 grudnia 2016

Rudolf Czerwononosy

Witajcie :)
Jutro Mikołajki, więc czas zrobić mikołajkowe zdobienie :) To jest dość nietypowe, gdyż nie przedstawia samego Świętego Mikołaja, lecz jego reniferka :) Zapraszam do oglądania :)


Jak wspomniałam wcześniej głównym bohaterem jest czerwononosy renifer :) Zmalowałam go na pazurku u serdecznego palca. Resztę paznokci pomalowałam czerwonym lakierem i nałożyłam na nie brokatowy czerwony lakier. W tym połączeniu totalnie się zakochałam <3 Czerwone pazurki cudownie się błyszczą i przyciągają wzrok :)


Jednakże pewnie zauważyłyście, że specjalnie zastawiam mikołajkową bombką kciuka :P Ten pazurek to totalny niewypał. Pomalowałam go białym lakierem i nałożyłam brokatowy czerwony top. Nie podoba mi się takie połączenie, chociaż myślałam, że będzie ładnie pasować do całości.


Tutaj możecie same ocenić czy razem wygląda to spójnie. Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Color Expert 25
  • Dewi L059
  • Wibo 1 Coat Manicure 19
  • Wibo Extreme Nails 25 i 34
  • Golden Rose Wow! 94


Jak podoba się Wam moja mikołajkowa propozycja? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz