sobota, 24 grudnia 2016

Zielona choinka

Witajcie :)
Nastały wreszcie Święta! :D Z racji tego byłam zobowiązana zrobić świąteczne zdobienie z choinką :) Zapraszam Was do oglądania :)



Pazurki u palca małego i wskazującego pomalowałam bordowym lakierem z drobinkami :) Środkowy paznokieć i kciuk pomalowałam srebrnym lakierem i nałożyłam dwie warstwy takiego świątecznie wyglądającego lakieru :)


A na serdecznym paznokciu zawitała choinka na białym tle, powstała z zielonych, srebrnych i czerwonych cyrkonii. Na czubku zabłysła srebrna gwiazdka :)


Zdobienie ładnie wygląda i pasuje idealnie na Święta :) A teraz obie ręce :)



Aby wykonać takie zdobienie potrzebowałam:
  • Golden Rose Wow! 57 i 90
  • Wibo Extreme Nails 25
  • lakier brokatowy (tutaj nazwa i numer się zatarły :( )
  • cyrkonie w kolorach zielonym, srebrnym i czerwonym
  • gwiazdka holograficzna


Jak podoba się Wam moje świąteczne zdobienie? :)

Chcę Wam ponadto życzyć najwspanialszych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w rodzinnym gronie, wypełnionych miłością i dobrocią, a w Nowym Roku samych pięknych chwil i wszelkiej pomyślności! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz