sobota, 4 marca 2017

Produkty Ziaja

Witajcie :)
W tym poście chcę Wam opowiedzieć o kosmetykach z Ziaji, których często używam podczas codziennej pielęgnacji :) Zapraszam  :)


Produktów z Ziaji zaczęłam używać całkiem niedawno. Podzieliłam je na trzy grupy:

Produkty do ust
Początkowo używałam tylko jednego kremu z Ziaji oliwkowego, gdyż on jako jeden z niewielu był odpowiedni dla mojej skóry nad ustami. Krem jest tłusty i łagodzi różne podrażnienia, obszczypania w okolicach moich ust :) Po zastosowaniu tego kremu również zaczął ustępować mój problem z zajadami (zajady pojawiały się u mnie po stosowaniu żelu do mycia twarzy z Ivostinu).


Następnie biała wazelina kosmetyczna. Tej używam przede wszystkim zimą, gdy temperatura jest bardzo niska i usta narażone są na popękanie. Idealnie nadaje się też do natłuszczenia skóry w miejscach, gdzie jest ona nadmiernie przesuszona.


Produkty do twarzy
Tę grupę reprezentuje największa ilość kosmetyków :) Mam cerę trądzikową, więc stosuję serię z liśćmi manuka :) Z tej serii używam żelu do mycia twarzy, pasty przeciw zaskórnikom oraz kremu na noc z kwasem migdałowym :)
Bardzo lubię tę serię :) W szczególności znakomicie się sprawdza pasta przeciw zaskórnikom, która faktycznie eliminuje zaskórniki :) Na przemian z pastą i żelem używam także peelingu z limonkowo-cytrusowego :) Ma on cudowny, świeży zapach i świetnie wygładza skórę :)


Kolejny krem z Ziaji, którego używam rano to krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej z białą herbatą :) Stosuję go pod makijaż, ma fajną konsystencję i szybko się wchłania :)


 Produkty do ciała
Na koniec pozostała mgiełka zapachowa :) Mgiełki używam wiosną i latem, gdy robi się cieplej :) W gorące dni orzeźwia skórę. Ma ciekawy zapach, nie słodki, nie kwiatowy :)


A Wy, używacie kosmetyków z Ziaji? :) Jeśli tak, to jakich? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz