sobota, 15 kwietnia 2017

Biały króliczek

Witajcie :)
Moim kolejnym pomysłem na wielkanocne zdobienie jest manicure z króliczkiem :) Zapraszam Was do oglądania :)


A więc w roli głównej mały, biały, słodki króliczek na jasnofioletowym tle :) Obok króliczka, na paznokciu u palca wskazującego zmalowałam białe kropeczki również na fioletowym tle :)


Paznokieć serdeczny natomiast pomalowałam miętowym kolorkiem i nałożyłam top z efektem syrenki w złotym kolorze :) Pozostałe pazurki pozłociłam :)


 Zdobienie jest bardzo urocze :) Idealne na czas Świąt :) A teraz obie dłonie :)



 Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Color Expert 66
  • Golden Rose Wow! 89
  • Golden Rose Paris 27
  • Wibo Garden 6
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Life 16
  • Maybelline Colo Rama 267
  • Bell Moroccan Dream 05


Jak się Wam podoba moje zdobienie wielkanocne? :)

Pokażę Wam jeszcze moje wielkanocne jajka :)


Brązowe- barwnik naturalny- łupinki z cebuli, należy gotować jajka na twardo w łupinkach cebuli
Czerwone, Pomarańczowe i Fioletowe- barwniki spożywcze- sporządzone z roztworu pół szklanki wrzącej wody i łyżki octu, według przepisu na opakowaniu z barwnikami

Naklejki, które widzicie na jajkach pochodzą z Biedronki i były w komplecie z barwnikami :) 

Mnie osobiście najbardziej podoba się to pierwsze brązowe :) 

Korzystając z okazji, jutro Wielkanoc, dlatego pragnę Wam życzyć zdrowych, radosnych i kolorowych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie, smacznego jajka i mokrego dyngusa! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz