niedziela, 2 kwietnia 2017

Błyszczący dwu-róż

Witajcie :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam moje zdobienie w różowych barwach :) W roli głównej słodki cukierkowy róż w kompozycji z neonowym różem, zwieńczone mieniącymi się drobinkami :) Zobaczcie co mi wyszło :)


Jak wspomniałam wcześniej użyłam dwóch różowych lakierów :) Jaśniejszym pomalowałam trzy paznokcie w środku. Serdecznego pomalowałam topem z różowymi drobinkami, a na pozostałych dwóch zrobiłam ombre i nałożyłam ten sam top :)


Zewnętrzne paznokcie u dłoni pomalowałam natomiast neonowym różowym lakierem :)


Całość wygląda uroczo :) A teraz prezentacja obu rąk :)



Do wykonania takiego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Wow! 18 i 34
  • Wibo diamonds are forever 2

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) Czekam na Wasze komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz