sobota, 29 lipca 2017

Różowy flaming

Witajcie :)
Lato, wakacje, egzotyczne kraje... W dzisiejszym poście przedstawię Wam bardzo urocze zdobienie z różowym flamingiem :) Zapraszam do oglądania :)



Na paznokciu u serdecznego palca namalowałam głowę flaminga :) Tło stanowi biały lakier. Pudroworóżowym kolorkiem namalowałam ogólny kształt ptaka. Następnie nadałam mu czarny kontur. Potem dodałam nieco ciemniejszego kolorku różu i pomalowałam dziób flaminga pastelowym, pomarańczowym lakierem :) Na koniec dodałam nieco czarnych akcentów: oczy, rzęsy, otwór nosowy oraz nałożyłam w miejsca, gdzie kolorowałam ciemniejszym różem trochę topu z różowymi drobinkami. Tak powstał mój flaming :)


Paznokcie u palca małego i kciuka pomalowałam srebrnym holograficznym lakierem :) Zaś pozostałe ciemnoróżowym kolorkiem i pokryłam je topem z różowymi drobinkami :)


Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił  :) Pazurki rewelacyjnie wyglądają w słońcu :) A teraz obie dłonie :)



Do wykonania tego zdobienia, użyłam następujących lakierów:
  • Eveline miniMax 253
  • Eveline Special Effects Holographic 149
  • Golden Rose Color Expert 17
  • Golden Rose Wow! 33
  • Bell Moroccan Dream 05
  • Wibo diamonds are forever 2
  • Wibo seasonal Hits 04
  • Wibo Extreme Nails 34

Co sądzicie o moim zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz