sobota, 1 lipca 2017

Zachód słońca

Witajcie :)
Moim zdaniem latem możemy zaobserwować najpiękniejsze zachody słońca :) Wy też tak uważacie ? :) Dzisiejsze zdobienie przedstawia bowiem zachód słońca w ciepłym kraju :) Zapraszam do oglądania :)


Na początku wszystkie paznokcie pomalowałam żółtym lakierem, jednak potem stwierdziłam, że kciuk i mały korzystniej wyglądają w czerwieni, dlatego też przemalowałam je i dodałam opalizujące czarne cyrkonie :)


Co do zachodu słońca, to jak wspomniałam wyżej na żółtej bazie zrobiłam kolorowe ombre z czterech kolorków :) Następnie miałam nakleić naklejki wodne palemki, ale stwierdziłam, że spróbuję je namalować :) Wcześniej ombre pomalowałam topem ze złotymi drobinkami :) Obok tropikalnych drzewek pojawiły się również ptaki :)


U lewej ręki moje palmy wyglądają na rozczochrane przez wiatr, ale co tam :P  To dlatego, że malowałam ją pierwszą :) Zdobienie moim zdaniem świetnie wygląda :) A teraz możecie porównać obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Express Dry 51
  • Golden Rose Wow! 37
  • Miss Sporty Clubbing Color 084
  • Dewi 15
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Wibo Extreme Nails 34
  • czarne cyrkonie opalizujące

Co sądzicie o tym zachodzie słońca? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz