piątek, 13 października 2017

Promocje Rossmanna

Witajcie :)
Na początku chciałam Was przeprosić za moją nieobecność na blogu. Dopadła mnie grypa i nie miałam siły, ani ochoty malować paznokci... :( Dzisiaj przedstawię Wam produkty, które udało mi się kupić na promocji w Rossmannie :) Zapraszam :)



Na początku zacznę od żeli pod prysznic z Isany :) Tym razem kupiłam żel ogórkowy z aloesem oraz mój pewniak- limonkowy z bazylią :) Co do żelu ogórkowego ma on przyjemny, aczkolwiek delikatny zapach, natomiast żel limonkowy zachwyca świeżością i intensywnym zapachem cytrusów :)


Następnie kupiłam odżywki diamentowe z Eveline :)


Dalej antyperspirant w kulce z Garniera :)


Kupiłam również trzy pomadki z AA :) Dwie z nich używałam już wcześniej tj. neutralnej i waniliowej, natomiast ciekawa jestem pomadki z czerwonych owoców :)


A teraz produkty z Lirene :) Koło miesiąca temu natknęłam się na świetny fluid z Lirene, który absolutnie przypadł mi do gustu :)
  1. Jest o prawie połowę tańszy od tego z Eveline, którego wcześniej używałam.
  2. Ma bardzo przyjemny zapach.
  3. Bardzo dobrze kryje- porównywalnie z tym z Eveline.
  4. Nie jest wyczuwalny na skórze- ten wcześniejszy czułam, co nie było zbyt przyjemne momentami.
Jedynym minusem może być opakowanie, mianowicie jest on w tubce (tamten miał pompkę), ale nie bardzo mi to przeszkadza :)

Z Lirene kupiłam jeszcze peelingi, 2 w saszetkach, a jeden w tubce :)


Tusz do rzęs z Maybelline- dla mnie totalna nowość, nie wiem czego się spodziewać :D


Maseczki do twarzy węglowe oraz ze srebrem, wcześniej nigdy nie używałam :)


I na koniec aplikatory do cieni :)


A Wy co kupiłyście lub co zamierzacie kupić na promocji w Rossmannie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz