poniedziałek, 21 listopada 2016

Ciepły sweterek

Witajcie :)
Nie ma to jak ciepły wełniany sweterek w chłodne listopadowe poranki... Dzisiejsze zdobienie będzie zainspirowane właśnie motywem sweterkowym :) Sweterkowe wzory widziałam często na pazurkach dziewczyn, które używają lakierów hybrydowych. Bardzo mi się spodobało takie zdobienie w 3D :) Postanowiłam stworzyć takie zdobienie zwykłymi lakierami. Zobaczcie co mi wyszło :)


Całość mojego zdobienia łączy ze sobą dwa kolory: błękit i taki szaro-nudziakowy. Ogólnie dałam dwie warstwy lakieru na wzorki, myślę że przy trzech warstwach ścieg byłby bardziej widoczny.




Efekt sweterkowy jest bardzo delikatny w tym zdobieniu :)A teraz obie dłonie :)



Ogólnie motyw ten da się zrobić lakierami tradycyjnymi, ale potrzebnych jest więcej warstw lakieru stanowiących wzorek sweterka :) Człowiek uczy się na błędach :D Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Golden Rose Wow! 06

Co sądzicie o takim sweterkowym zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz