niedziela, 6 listopada 2016

Fioletowa syrenka

Witajcie :)
Nie ulega wątpliwości, że kolor fioletowy jest jesiennym kolorkiem :) Postanowiłam troszkę rozweselić jesienną aurę :) Od dłuższego czasu poszukiwałam dobrego sposobu na stworzenie efektu syrenki. Słyszałam wiele opinii na ten temat i trochę obawiałam się jak może wyjść efekt końcowy po zastosowaniu niektórych rad. Wreszcie wpadłam na pewien pomysł :D Pod nosem miałam dwa lakiery Wibo diamonds are forever i z ich pomocą powstało moje zdobienie :) Nie jest to typowa syrenka, ale powstały efekt naprawdę bardzo mi się podoba :) Zapraszam do oglądania :)



Tak więc zdobienie zostało utrzymane w kolorystyce fioletowej z akcentami turkusowego kolorku. Ten ostatni widnieje na pazurku małego palca, natomiast sam fiolet gości na palcu środkowym i wskazującym.


Na pazurkach u palca serdecznego i kciuka postanowiłam zrobić przejście turkusowego kolorku i fioletu :)
Na serdecznym dodatkowo dodałam pięć opalizujących cyrkonii w najmniejszym rozmiarze. Wszystkie pazurki dla nadania syreniego efektu zostały pomalowane dwoma topami z Wibo, o których wspomniałam wcześniej w kolorze złotym i różowo-zielonkawym :)


Nie widać tego na zdjęciach, ale całość pięknie się mieni, gdy światło pada na pazurki. Zdobienie strasznie mi się podoba :) A teraz czas na obie dłonie :)





Użyłam:
  •  Golden Rose Color Expert 66 i 67
  •  Wibo diamonds are forever 2 i 3
  •  cyrkonie opalizujące


Jak podoba się Wam moje zdobienie? :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz