piątek, 11 listopada 2016

Turkusowa satyna

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje turkusowe zdobienie w satynowo-brokatowej scenerii. Kolor satynowego lakieru jest dosyć specyficzny , gdyż dla mnie jest to bardzo ciemny turkusowy odcień z maleńkimi ciemnozielonymi drobinkami. Zobaczcie same :)



Tak oto turkusowa satyna zagościła na pazurkach u palca środkowego, wskazującego i kciuka.


Dwa pozostałe pazurki pomalowałam również tym samym lakierem i dodałam brokatowy top z niebiesko-turkusowo-srebrnymi drobinkami i niteczkami.


Całość ślicznie się komponuje :) Pazurki z brokatowymi efektami dodają zdobieniu uroku :)
A teraz satyna na obu rękach :)




Stworzenie tego manicure jest proste. Do jego wykonania potrzebowałam dwóch lakierów:
  • Golden Rose Jolly Jewels 114
  • Wibo Glamour Satin 2


Jak się Wam podoba takie zdobienie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz