piątek, 6 stycznia 2017

Mrozem zmalowane

Witajcie :)
Mróz na dworze wcale nie zachęca do zimowych spacerów, jednak kiedy byłam małą dziewczynką i przyjeżdżałam do mojej babci tworzył niesamowite wzory na szybie. Taki widok mam przed oczyma do dziś :) Postanowiłam z racji tych wspomnień i aury na zewnątrz stworzyć mroźne zdobienie :) Zapraszam do oglądania :)


Zdobienie oparte jest na błękitnej kolorystyce. Na pazurkach u palca serdecznego i środkowego stworzyłam ombre z koloru błękitnego i białego (biały kolorek na końcach paznokci). Następnie odstemplowałam srebrną śnieżynkę (z płytki YZWLE-06) i nakleiłam dwie, trzy śnieżynki- naklejki w białym kolorze. Potem w środek śnieżynek białych dałam srebrną cyrkonię. Puste miejsca pomiędzy śnieżynkami wypełniłam brokatowym lakierem. Gdzieniegdzie dodałam też niebieskie hologramy plastry miodu dla uzupełnienia kompozycji :)



Paznokcie u palca małego i wskazującego pokryłam trzema warstwami brokatowego lakieru w kolorze błękitnym z hologramowymi drobinkami :) Podobnie z pazurkiem u kciuka. Tyle, że bazowym kolorem jest czysty błękit, na który nałożyłam brokatowy lakier i hologramy plastry miodu :)


Całość wygląda bardzo mroźnie :D Zdobienie bardzo mi się podoba jest delikatne, a jednocześnie ślicznie się błyszczy :) A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Lovely Baltic Sand 7
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Wibo Extreme Nails 25
  • Miss Sporty Wonder Metal 010
  • stempelek do odbicia srebrnej śnieżynki
  • naklejki śnieżynki
  • srebrne cyrkonie
  • hologramy plastry miodu 
  • gąbeczka do wykonania ombre


Zdobienie to jest pracochłonne, ale nie bardzo trudne :) Jak się Wam podobają moje mroźne pazurki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz