poniedziałek, 9 stycznia 2017

Zimowa wyprzedaż

Witajcie :)
Dzisiejszy post będzie dotyczył zimowej wyprzedaży. Pokażę Wam co udało mi się zakupić po niższej cenie :) Zapraszam do oglądania :)


Na początku zacznę od sweterków, które zakupiłam w House :) Pierwszy granatowy ze świątecznymi pierniczkami w mikołajkowych czapeczkach i czerwonymi śnieżynkami :)


Drugi z nich jest grubszy w kolorze pudrowego różu :)


Cena bez przeceny za oba sweterki: 169,98 zł
Kupiłam za: 59,98 zł

Kolejne zakupy zrobiłam w Sinsay :) W tym sklepie udało mi się kupić białą bluzkę z czarnym kołnierzykiem wysadzanym ćwiekami, legginsy oraz portmonetkę :)




Bluzeczka i portmonetka były tańsze o 5 zł w stosunku do swojej pierwotnej ceny. Za to legginsy nie były na promocji.

Kupowanie na wyprzedażach jest mega opłacalne, co widać na przykładzie moich sweterków :) Jestem zadowolona z moich zakupów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz