poniedziałek, 27 lutego 2017

Czarny kot

Witajcie :)
Dzisiejszy post będzie dotyczył kocurkowego zdobienia :) Dawno nie dodawałam posta, to za sprawą pewnego radosnego wydarzenia w moim życiu :) W Walentynki zostałam Narzeczoną! :D Zapraszam do oglądania piersionka, którym muszę się Wam pochwalić :D i zdobienia :)


Najpierw opowiem Wam o moich zaręczynach :) Mój Luby postarał się, aby ten dzień był wyjątkowy i romantyczny :) Na początku dostałam od Niego 23 czerwone róże. Potem poszliśmy do restauracji i tam właśnie mi się oświadczył :D (pierścionek zobaczycie na zdjęciach obu rąk, jest śliczny, bardzo w moim guście)

Wracając do zdobienia, to postanowiłam zrobić manicure z kocim motywem :) Bazowym kolorem jest beż, na którym zamieściłam naklejki wodne czarnych kotków i kocie łapki :)


Mały pazurek pomalowałam na czarno, a środkowy ślicznym miedzianym lakierem :)


 Zdobienie bardzo mi się podoba :) A teraz obie ręce :)



 Do wykonania ego zdobienia użyłam:
  • Wibo 1 Coat Manicure 19
  • Miss Sporty Clubbing Color 031
  • Golden Rose Wow! 89
  • naklejki wodne z czarnymi kotkami


 Jak się Wam podoba koci motyw na moich pazurkach? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz