wtorek, 14 lutego 2017

Czerwone serduszka

Witajcie :)
Ostatnio na nic nie mogę znaleźć czasu, tego powodem była sesja :) teraz mam troszkę odpoczynku od studiów :) Dzisiaj Walentynki, więc czas na kolejne walentynkowe zdobienie, tym razem w kolorze miłości :) Zapraszam do oglądania :)


Postawiłam na klasyczną czerwień. Zagościła ona na pazurkach u palca serdecznego, środkowego i kciuka :) Dodatkowo na serdecznym nałożyłam brokatowy top i dodałam czarne cyrkonie, które idealnie wpasowały się w całą kompozycję :)


Na pozostałych paznokciach postanowiłam zrobić naklejki, których dawno nie robiłam :P Wreszcie się doczekały :D 


U drugiej ręki zmieniłam troszkę szyk malowania :) Zobaczycie to na zdjęciach obu dłoni :)



Całość wspaniale wygląda :) Użyłam:
  • Golden Rose Color Expert 25
  • Dewi 22
  • Wibo Extreme Nails 25 i 34
  • czarnych cyrkonii
  • stempla, za pomocą którego wykonałam naklejki; wzór pochodzi z płytki HK-04


A teraz pokażę Wam co przygotowałam z okazji Walentynek dla mojego Lubego oraz jak zamierzam się ubrać na dzisiejszy wieczór :)

Oto słodki prezent dla mojego Lubego :)


Pudełko pełne ciasteczek i rogalików, które sama wczoraj przygotowywałam :) Zeszło mi z tym cały dzień, ale było warto :) Myślę, że taki słodki upominek jest świetnym pomysłem na Walentynki, gdyż jak mówi stare przysłowie: "Przez żołądek do serca" :)

Teraz pokażę Wam w co się ubiorę dzisiejszego wieczoru :)




Jak czerwień, to czerwień :) Piękna koronkowa bluzka z czarną spódnicą, to połączenie świetnie się prezentuje :) Dodatkowo złota biżuteria w serduszka :)

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) A także o walentynkowym prezencie i czerwono-czarno-złotej stylizacji? :) Czekam na Wasze komentarze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz