wtorek, 28 marca 2017

Pastelowa tęcza

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kolejne bardzo wiosenne zdobienie :) Tym razem w roli głównej pastelowe kolorki z dodatkiem słonecznego blasku i nutką bieli :) Zapraszam do oglądania :)


Każdy pazurek pomalowałam innym pastelowym kolorkiem. Zacząwszy od kciuka jest to lawenda, błękit, fiolet, pudrowy róż i mięta :)


Następnie ociepliłam każdy paznokieć brokatowym topem (efekt syrenki) i dodałam biały akcent w postaci łuku u nasady paznokcia :)


Całość wygląda bardzo ładnie :) Zdobienie jest kolorowe i pełne radości :) A teraz obie dłonie dłonie :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Expert Color 66
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Wibo seasonal Hits 01
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Wibo Extreme Nails 25
  • Bell Moroccan Dream 05
  • Maybelline ColoRama 267

Jak podoba się Wam moja pastelowa tęcza? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz