niedziela, 19 marca 2017

Wiosenny optymizm

Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje najnowsze zdobienie w wiosennej odsłonie z nutką neonowego szaleństwa :) Zapraszam do oglądania :)



Postanowiłam trochę zaszaleć :D W końcu idzie wiosna, prawda? :D Postawiłam na zielono-miętowy oraz różowy kolorek lakieru :) Dodałam na nie także po jednej srebrnej cyrkonii :)


Paznokieć serdeczny pomalowałam natomiast nudziakowym lakierem ze złotymi drobinkami i namalowałam pastelowo-pomarańczowe i zielono-neonowe kwiatki i kropki :)


Zdobienie jest kolorowe i radosne :) A teraz zdjęcia obu dłoni :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam :
  • Golden Rose Wow! 18
  • Eveline miniMax 061
  • Lovely Nude 5
  • Lovely Exotic Color 1
  • Joko 108 Lady Dream 
  • srebrne cyrkonie 

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz