sobota, 11 marca 2017

Pierwszy motyl

Witajcie :)
Śnieg już całkiem stopniał i na zewnątrz zrobiło się bardzo wiosennie. Lecz wiadomo czasem marzec uraczy Nas, oprócz słonecznej pogody, deszczem. Moje dzisiejsze zdobienie jest bardzo radosne, pełne optymizmu i oczywiście wiosenne :) Zapraszam do oglądania :)


Motyle zawsze kojarzą mi się z nadejściem wiosny, kiedy dają się podziwiać w słoneczne dni :) Motylek zagościł na moim serdecznym paznokciu w towarzystwie kwiatów. Dodatkowo dodałam dla uzupełnienia kompozycji kilkanaście małych kropeczek :) Tło stanowi lakier w odcieniu pudrowego różu.



Dalej tym samym lakierem pomalowałam paznokcie u palca małego i kciuka, zwieńczając całość złotym błyskiem :) Na kciuku postanowiła dodać element, który zespoiłby się z czarnym motylkiem. Postawiłam na czarne ćwieki :)


Pozostałe dwa paznokcie pomalowałam łososiowym lakierem ze złotymi drobinkami :) Całość wygląda bardzo przyjemnie :) A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Bell Moroccan Dream 05
  • Golden Rose Rich Color 06
  • Wibo diamonds are forever 03
  • naklejki wodne kwiatuszki i motylki
  • czarne ćwieki


Jak podoba się Wam moja wiosenna propozycja? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz