sobota, 27 maja 2017

Fioletowe kwiaty

Witajcie :)
Dawno mnie tutaj nie było :P Jednakże postaram się dodawać posty częściej :) Dzisiaj przedstawię Wam zdobienie, które chciałam zrobić już w zeszłym roku w okresie wakacji. W końcu ma swój czas :) Zapraszam do oglądania :)


W roli głównej biel, a także mięta i fiolet :) Ręka lewa- Wszystkie pazurki pomalowałam na biało oprócz serdecznego i kciuka- te są w miętowym kolorku :) Wskazujący pazurek pozostał biały, natomiast na małym i środkowym namalowałam fioletowe kwiaty :) Dodałam także cyrkonie opalizujące dla urozmaicenia kompozycji :)


Prawa ręka- tutaj już wszystkie pazurki, bez wyjątku, zostały pomalowane białym lakierem. Na środkowym i serdecznym zmalowałam kwiaty :) Również dodałam cyrkonie :) Będzie to widoczne na dalszych zdjęciach :)


A teraz całość na obu rękach :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Eveline miniMax 253
  • Maybelline ColoRama 267
  • Golden Rose Color Expert 41
  • Golden Rose Wow! 18 i 79
  • cyrkonie opalizujące, najmniejszy rozmiar 

Co sądzicie o tym zdobieniu? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz