sobota, 3 czerwca 2017

Neonowe kwiaty 2

Witajcie :)
Dzisiaj przedstawię Wam bardzo pozytywne i radosne zdobienie w cieplutkich neonowych kolorkach :) Zapraszam do oglądania :)


Tak więc tło pod moje kwiatuszki stanowi biały lakier. Kwiatki są w różnych kolorkach, rozmieszczone inaczej na każdym pazurku :) Środki kwiatuszków wypełniłam białymi kreseczkami wzdłuż płatków :)


Dodatkowo dodałam kolorowe kropeczki między kwiatuszkami, dla uzupełnienia kompozycji :) Gdzieniegdzie oraz w środki kwiatków przykleiłam także pomarańczowy hologram plastry miodu :)
 

A teraz ożecie zobaczyć, jak prezentują się obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Eveline miniMax 253
  • Dewi 15
  • Miss Sporty Clubbing Color 084
  • Golden Rose Wow! 18, 33 i 34
  • pomarańczowy hologram plastry miodu

Co sądzicie o tym zdobieniu? :) Czekam na Wasze opinie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz