poniedziałek, 10 lipca 2017

Różowe motylki

Witajcie :)
Przychodzę do Was z bardzo delikatnym i wakacyjnym zdobieniem :) W roli głównej róż i motylki :) Zapraszam do oglądania :)


Zdobienie to wykonywałam mając niezbyt wiele czasu. Nie lubię mieć niepomalowanych paznokci :P Na początku pokryłam wszystkie pazurki błyszczącym topem z różowymi drobinkami i na tym w zasadzie miałam poprzestać. Ale wpadłam na pomysł, żeby dodać na pazurku serdecznym i kciuku jakieś naklejki wodne :) Padło na motylki :D



Całość kompozycji uzupełniłam dodatkowo o srebrne hologramy plastry miodu. Na pozostałe pazurki nałożyłam jeszcze małą srebrną cyrkonię :)


Całość jest bardzo delikatna i dziewczęca :) A oto obie dłonie :)



Do wykonania takiego zdobienia potrzebowałam:
  • Wibo diamonds are forever 03
  • naklejki wodne motylki
  • srebrne cyrkonie
  • hologram plastry miodu w kolorze srebrnym

A Wam jak podoba się to zdobienie? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz