sobota, 15 lipca 2017

Tropikalne ananasy

Witajcie :)
Czym byłoby lato bez tropikalnych owoców, soczystych cytrusów, słodkich ananasów i truskawek? :) Dzisiaj przedstawię Wam zdobienie owocowe- roli głównej ananas :) Zapraszam do oglądania :)


Postawiłam na neonową zieleń i żółć :) Paznokieć u małego palca pomalowałam zielonym kolorkiem, wskazujący zaś żółtym. Jak pewnie widzicie jest on krótszy niż pozostałe, za sprawą małego wypadku podczas sprzątania. Uznałam, że bez sensu skracać wszystkie i wymodelowałam tylko mojego złamuska :D


Przechodząc do meritum, na paznokciu od palca środkowego i kciuka zrobiłam ombre. Na każdym z nich kolejność koloru jest odwrotna :) Całość pomalowałam moim ulubionym topem ze złotymi drobinkami :) Dodatkowo na pazurki z ombre dodałam złote ćwieki w kształcie podłużnych trójkątów :)


Na serdecznym paznokciu powstał ananas :) Tło pod ananaska stanowi biały lakier. Na początku czarnym lakierem namalowałam ogólny kształt ananaska i jego liści, a potem mieszając neonową zieleń z czernią domalowałam ciemnozielone liście :) Środek ananasa wypełniłam złotymi hologramami plastry miodu :)

 

Ananas szalenie mi się podoba :D Wyszedł lepiej niż na początku sobie wyobrażałam :) Nie jestem jednak zadowolona do końca z efektu ombre, gdyż jest on mało widoczny. Tak oto prezentuje się moje zdobienie na obu dłoniach :)




Do wykonania tego manicure potrzebowałam:
  • Pablo Color 30
  • Lovely Exotic Color 1
  • Eveline miniMax 253
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Wibo Extreme Nails 34
  • ćwieki trójkąty złote
  • złoty hologram plastry miodu

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) A u Was jakie owoce zagościłyby na pazurkach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz