sobota, 22 lipca 2017

Skarb oceanu

Witajcie :)
Czasem ocean wyrzuca na swój brzeg swoje skarby :) W dzisiejszym poście pokażę Wam moje morskie zdobienie :) W roli głównej skarby oceanu, zapraszam :)


Wszystkie paznokcie, oprócz tych u małych palców pomalowałam błękitnym lakierem :) Środkowy i kciuk uraczyłam znanym Wam ze wcześniejszych postów topem :) Na pazurku wskazującym zrobiłam gradient po ukosie w trzech kolorach:białym, błękitnym i niebieskim :) Dodałam kilka perełek, złotą gwiazdkę i złoty kawior :) Na wierzchołku paznokcia nałożyłam troszkę niebieskiego brokatowego lakieru :)



Paznokieć serdeczny również posiada gradient. Po lewej stronie paznokcia piaskowym białym lakierem namalowałam rozgwiazdę i zrobiłam na niej charakterystyczne wypuklenia :) Zwykłym białym lakierem po przeciwnej strony mojej gwiazdy namalowałam kilka kropek :) Całość kompozycji udekorowałam, tak jak w przypadku paznokcia u palca wskazującego :)

Małe pazurki pomalowałam złotym lakierem :)


Zdobienie świetnie wygląda :) A teraz czas, abym Wam pokazała moje dwie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Lovely Baltic Sand 7
  • Rimmel Bestival Blue 860
  • Eveline miniMax 253
  • Wibo Garden 6
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Life 16
  • złoty bulion
  • złote gwiazdki
  • białe perełki w dwóch rozmiarach

Co sądzicie o moich morskich pazurkach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz