sobota, 9 września 2017

Łapacze snów

Witajcie :)
W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje zdobienie z łapaczami snów :) Ten motyw bardzo mi się spodobał u innych dziewczyn i z racji tego również zapragnęłam mieć własne łapacze snów na pazurkach :) Zapraszam do dalszej części :)


Łapacze snów postanowiłam zrobić na paznokciu u palca serdecznego i kciuka :) Użyłam dwóch różnych naklejek. tło pod naklejki stanowi jasnoszary lakier :)



Na środkowym palcu, na ten sam szary lakier dodałam śliczny  top z różnymi drobinkami- jest tam widoczny szary brokat i kolorowe hologramy :) Nadaje to zdobieniu swoistego uroku :)


Pozostałe dwa paznokcie pomalowałam błękitnym i pastelowo-fioletowym lakierem :)


Na drugiej ręce koncepcja jest nieco inna- mianowicie pozamieniałam kolory i naklejki :) Zaraz zobaczycie to na zdjęciach obu rąk :)



Zdobienie wygląda bardzo ładnie :) Do wykonania takiego zdobienia użyłam:
  • Avon Magic effects (tutaj nie widzę numeru)
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Wibo seasonal Hits 01
  • Golden Rose Wow! 06
  • naklejki wodne z łapaczami snów (zakupione na Allegro)

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) Lubicie łapacze snów na pazurkach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz