sobota, 2 września 2017

Latawce, dmuchawce

Witajcie :)
Lato pomału dobiega końca, nastał wrzesień, a pogoda za oknem bardziej jesienna niż letnia. W tym poście przedstawię Wam zdobienie letnio-jesienne :) W roli głównej melancholijne dmuchawce, zapraszam :)


Paznokcie u palców małego i kciuka pomalowałam złotym lakierem :)



Na paznokciach "środkowych" powstała historyjka o dmuchawcach :) Tło stanowi biały lakier, który następnie pokryłam topem ze złotymi drobinkami :) Na tak przygotowane paznokcie nakleiłam naklejki wodne :)


Na pazurku u palca wskazującego nakleiłam dwa dmuchawce, kolejny paznokieć pozbawiony jest kilku nasionek, a na serdecznym widać jak odlatują gdzieś niesione podmuchem wiatru :)


Zdobienie jest przyjemne dla oka :) A tak wygląda na obu dłoniach:




 Do wykonania tego zdobienia, oprócz naklejek wodnych użyłam takich lakierów:
  • Lovely Classic 25
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Life 16

Lubicie dmuchawce na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz