piątek, 23 września 2016

Różowe ombre

Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo urocze i dziewczęce zdobienie, z wykorzystaniem gradientu. Ta technika bardzo mi się podoba i niesamowicie wygląda na pazurkach :) U mnie gradient stworzony z dwóch kolorków, mianowicie różu i bieli :) Zapraszam do oglądania:



Powstały gradient pomalowałam różowym lakierem z brokatem, starając się zamieścić największe drobinki na końcówkach paznokci :)



 Na serdecznym paznokciu zamieściłam dodatkowo kokardkę, powstałą z cyrkonii. Środek kokardki stanowi nieco większa różowa cyrkonia, zaś reszta to cyrkonie opalizujące.


 Efekt końcowy zdobienia bardzo mi się podoba. Cukierkowy brokat idealnie współgra z biało-różowym ombre :) Dodatkowo  całość zwieńcza śliczna, mała kokardka :) A teraz pokaz obu dłoni :)




Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Wow! 18
  • Eveline miniMax 003
  • 2 różowe cyrkonie
  •  cyrkonie opalizujące (o mniejszym rozmiarze, niż te różowe)



 A Wam jak się podoba to zdobienie? :) Lubicie gradient na pazurkach? :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz