wtorek, 20 września 2016

Szmaragdowe pazurki

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam jeden z lakierów, który kupiłam niedawno na promocji w Katowicach. Mianowicie szmaragdowy lakier z błyszczącymi drobinkami My Secret Glam&Shine :) Także nie mogło go zabraknąć w mojej kolekcji :D Postanowiłam zaprezentować ten śliczny lakier w towarzystwie prostego, lecz efektownego zdobienia. A oto i ono:


Na pomalowane szmaragdowym lakierem paznokcie dodałam kolka srebrnych linii, które tworzą ciekawą kompozycję :) Na niektórych z nich błyszczą hologramy plastry miodu, które pozyskałam z brokatowego lakieru. Przestrzeń między niektórymi liniami wypełniłam srebrnym, brokatowym lakierem :)



Całość pięknie wygląda i cudownie się błyszczy :D A teraz czas na zdjęcia obu dłoni:



Wykonanie tego zdobienia nie jest bardzo skomplikowane, ale wymaga wiele cierpliwości :) Użyłam następujących lakierów:
  • My Secret Glam&Shine 262 Dragonfly
  • Classics Charming 47
  • Golden Rose Wow! 90
  • Glitter Fan (tylko hologram plastry miodu)


 Co sądzicie o tym zdobieniu? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz