czwartek, 20 października 2016

Gwiazdy nocą

Witajcie :)
Lubicie wpatrywać się nocą w gwiazdy? Ja bardzo :D Rozgwieżdżone niebo nocą wygląda cudownie. Tego magicznego widoku nie da się opisać, to trzeba zobaczyć samemu :) Dzisiaj przychodzę do Was z tym magicznym widokiem, ale na pazurkach. Widziałam podobne, przeglądając inne galaktyczno-gwiezdne zdobienia i zapragnęłam je odwzorować :D Zobaczcie same:



Nocne niebo widać na paznokciach u palca małego oraz serdecznego. Nocnego klimatu nadaje tutaj piękny granatowy lakier z kolorowym brokatem oraz hologramy plastry miodu w kolorach srebrnym i turkusowym, a przede wszystkim małe, srebrne i migoczące gwiazdki :)


Reszta pazurków została pomalowana innym granatowym lakierem z brokatem :) Tutaj wzrok przyciąga srebrno-brokatowa wiązka światła, która znajduje się na środku pazurków.


 
Zdobienie bardzo ładnie się prezentuje i cudownie się błyszczy :) A teraz obie dłonie :)



A oto czego potrzebowałam do jego wykonania:
  • Miss Sporty Funtasy 040
  • Lovely Baltic Sand 6
  • Golden Rose Wow! 90
  • Classics Charming 47
  • Glitter Fan (tylko hologramowe drobinki)
  • hologram plastry miodu w kolorze turkusowym  
  • srebrne gwiazdki


Jak podobają się Wam moje pazurki w nocnej odsłonie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz