wtorek, 25 października 2016

Kropkowe zdobienie

Witajcie :)
Kropki zawsze wyglądają na pazurkach bardzo ładnie i estetycznie, nie ma co do tego żadnych wątpliwości :) W tym zdobieniu połączyłam dwa kolory błękitny oraz szary w kropkową kompozycję. Zapraszam do oglądania :)



Jak wspomniałam wcześniej postanowiłam połączyć dwa kolory, błękit z szarością :) Kropeczki namalowałam na pazurkach serdecznym, środkowym oraz kciuku. Te dwa ostatnie uzyskały kolor błękitny z szarymi kropkami, zaś serdeczny pomalowałam szarym lakierem i dodałam niebieskie kropki. Dodatkowo paznokieć u palca serdecznego przyozdabia śliczna kokardka powstała ze srebrnych cyrkonii i białej perełki :)


Pozostałe dwa pazurki, mały i wskazujący pomalowałam odpowiednio kolorami szarym i błękitnym :)Na prawej ręce zamieniłam kolejność kolorów (będzie to widoczne na zdjęciach obu dłoni).


Całość wygląda bardzo estetycznie :) Poza tym zdobienie jest delikatne i urocze :) A teraz nadszedł czas na prezentację obu dłoni :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Rimmel 60 seconds 803
  • białe perełki
  • srebrne cyrkonie


 Co sądzicie o tym zdobieniu? :) Podoba się Wam takie zestawienie kolorów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz