czwartek, 3 listopada 2016

Szykowny bordo

Witajcie :)
Dzisiejszy post chcę poświęcić dwóm cudownym bordowym lakierom. Nie mogłam zdecydować, który będzie lepiej pasował, więc wybrałam oba :D Skomponowałam je razem z  czernią w bardzo szykowne i eleganckie zdobienie :) A oto co wyszło :)




 Jak wcześniej wspomniałam użyłam dwóch różnych bordowych lakierów jeden piaskowy ze złotymi drobinkami, drugi o pięknym, głębokim bordowym kolorze. Po wykonaniu zdobienia stwierdziłam, że mogłam użyć tylko tego drugiego, bez żadnych struktur, ale jak brzmi przysłowie: "Polak mądry po szkodzie" :P Jednak nie wyszło to najgorzej, chociaż lepiej wyglądałby tutaj zwykły bordo :)



Tak więc na pazurkach u małego palca i serdecznym widnieje lakier bordowy bez struktur, natomiast na kciuk został pomalowany tym drugim lakierem. Dodatkowo na palcu serdecznym postanowiłam dodać ćwieki w kolorach czarnym i złotym :) Pozostałe paznokcie pomalowałam czarnym lakierem, a środkowy ozdobiłam złotą tasiemką :) U prawej ręki zmieniłam kolejność malowania pazurków, będzie to widoczne na zdjęciach obu rąk :)


Całość wygląda bardzo ładnie :) A teraz obie dłonie czekają na swoje wystąpienie :)



Oprócz złotej tasiemki i ćwieków, do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Paris103
  • Wibo Royal Manicure 1
  • Wibo Extreme Nails 34

 A Wam jak podoba się moje zdobienie? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz