piątek, 28 października 2016

Zabawne pająki

Witajcie :)
Ostatnio przeglądając blogi natknęłam się na wiele postów dotyczących halloweenowych zdobień. Sama nie jestem zwolenniczką tego typu świąt, ale prace niektórych dziewczyn tak bardzo mi się spodobały, że sama postanowiłam zmalować taki manicure :) Moje zdobienie nie przedstawia żadnych mrocznych zjaw czy straszydeł, lecz śmiesznie wyglądające pająki :) Zobaczcie same :)



Bazowym kolorem jest fioletowy lakier z Golden Rose. Następnie pomalowałam pazurki lakierem z brokatem oraz nakleiłam turkusowe hologramy plastry miodu, tam, gdzie większych drobinek lakieru brokatowego było mniej.


Na pazurkach palca małego, wskazującego i kciuka nie mogło zabraknąć pajęczej sieci :) Pajączek ozdabia paznokieć środkowy. Wygląda bardzo przyjemnie :) Dodatkowo swoistego uroku dodają mu oczka, powstałe z maleńkich białych perełek :) Pazurek serdeczny postanowiłam udekorować trzema czarnymi ćwiekami :)


Zdobienie wygląda naprawdę bardzo ładnie :) A teraz obie ręce :)




Aby wykonać takie zdobienie potrzebowałam:
  • Golden Rose Wow! 79
  • Pablo Color 
  • Wibo Extreme Nails 34
  • turkusowy hologram plastry miodu
  • czarne ćwieki
  • białe perełki


Co sądzicie o takim zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz