niedziela, 15 stycznia 2017

Arktyczne pazurki

Witajcie :)
Dzisiaj pragnę Wam przedstawić bardzo mroźne zdobienie z wesołym akcentem gości z obu biegunów :D Zapraszam do oglądania :)


Na kciuku postanowiłam namalować misia polarnego w czapeczce :) Zaś na paznokciu u palca serdecznego namalowałam pingwinka w szaliczku i czerwonej czapce z zielonym pomponem :) Tło stanowi natomiast niebieski lakier :)


Pozostałe paznokcie pomalowałam ślicznym lakierem od Miss Sporty, który bardzo ładnie imituje polarne rozgwieżdżone niebo :) Dodatkowo dodałam gdzieniegdzie kilka płatków hologramu w kolorze turkusowym i nałożyłam warstwę niniejszego lakieru :)


Zdobienie jest wesołe i ładnie wygląda :) A teraz prezentacja obu dłoni :)



Aby wykonać takie zdobienie potrzebowałam:
  • Golden Rose 60 sec Express Dry 51
  • Golden Rose Paris 252
  • Golden Rose Wow! 37
  • Coral  Pastel Collection  05
  • Miss Sporty Funtasy 040
  • Rimmel 860 Bestival Blue
  • Wibo Extreme Nails 25 i 34
  • hologram plastry miodu kolor turkusowy

Co sądzicie o moim zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz